Online Reserveren

Kies een groene of oranje voorstelling in de kalender en vul dan het formulier in. Minimaal een volwassene per reservering is verplicht. Kinderen jonger dan vierenhalf kunnen niet worden toegelaten. Kinderen en volwassenen kunnen altijd bij elkaar zitten, tenzij vermeld staat "volwassenen apart". Een voorstelling duurt {{settings['time-show-duration-minutes']}} minuten.

U betaalt online met IDEAL. Reserveer en betaal binnen 15 minuten. Na 15 minuten worden niet betaalde kaarten vrijgegeven.

Extra kaarten bijbestellen? Dat kan via de link in de bevestigingsmail. Meer informatie over annuleren, vrijkaarten en kortingen staat onderaan deze pagina




Vragen? Bel: 070-3559305

{{date.getMonthName()}} {{date.getFullYear()}}
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
{{day.date.getDate()}}
{{show.starttime.substr(0,5)}}
{{show.playtitle}}
{{calendarError}}

Reserveren met een vrijkaartje, Ooievaarspas of andere korting?

Heeft u een vrijkaartje, Ooievaarspas of andere kortingsbon of -pas? U kunt dit tijdens het online reserveren vermelden bij 'opmerkingen' in het formulier. U betaalt vervolgens online eerst de normale entreeprijs. Op de dag van de voorstelling kunt u het vrijkaartje inleveren bij de kassa of de kortingspas laten zien. Als de geldigheid klopt, wordt het entreebedrag of de korting ter plekke terugbetaald (contant of PIN).


Extra kaarten bestellen?

Als u extra kaarten wilt bijbestellen, kan dat via de link in de bevestigingsmail.

Annuleren van een reservering?

Annuleringen kunnen alleen worden gedaan per mail via: info@koomanspoppentheater.nl


Tot 24 uur voor de voorstelling kunt u maximaal 1 kaart per reservering kosteloos annuleren. Als u een kaart tijdig afzegt per mail, krijgt u geld van 1 kaart terug aan de kassa (PIN of contant). Wilt u de hele reservering annuleren dan geven wij geen geld terug. Wij kunnen de reservering verplaatsen naar een andere datum. Hiervoor worden geen kosten gerekend.

Van 24 uur tot 4 uur voor aanvang van de voorstelling is het mogelijk om een reservering te annuleren. Wij geven geen geld terug. Wij kunnen de reservering verplaatsen naar een andere datum. Wij brengen hiervoor € 2,50 euro administratiekosten per kaartje in rekening.

Vanaf 4 uur voor aanvang van de voorstelling kunt u niet meer annuleren. Wij kunnen de reservering niet meer verplaatsen. U kunt de reservering (op uw naam) wel zelf aan iemand anders overdragen. Wij geven geen geld terug. Ook als u niet komt opdagen, heeft u uiteraard geen recht op restitutie.

Bij annulering van een voorstelling door het theater (bijvoorbeeld i.v.m. Coronamaatregelen), dan kunt u er zelf voor kiezen om de reservering te verplaatsen of om geld terug te krijgen. Wij maken het entreebedrag altijd binnen 14 dagen over op uw bankrekening.

Wat bezoekers zeggen